Dreamtime demo
Dreamtime pro Half-life 2


První pokus o tvorbu modifikace pochází z roku 2012, tehdy ještě pod aktivitou známou jako ,,Krymot Games''. Dreamtime byl můj osobní projekt pro Half-Life 2, konkrétně pro jeho datadisk "Half-Life 2: Episode Two". Celá modifikace nikdy nespatřila světlo světa a v současné době se na ní aktivně nepracuje ale je ve stádiu příprav. Naštěstí však byla vytvořena demoverze modifikace, která obsahovala trojici propojených map, ale bez příběhového pozadí. Účelem této demoverze byla spíše reprezentace level designu než ochutnávka toho, co mělo v kdysi dávno spatřit světlo světa.
Časová linie tehdy připravované modifikace se měla odehrávat mezi Half-lifem 1 a Half-lifem 2. Hráči se měli těšit na různorodé prostředí ve finalní verzi, různorodou herní náplň i atmosféru. Finální verze měla obsahovat několik kapitol a dva různá zakončení hry.
Rád bych se k tvorbě tohoto projektu vrátil, jen by se jednalo o modifikaci pro hru Black Mesa a ne Half-life 2.